Yleinen pulina...
5 posters
Sivu 4 / 5
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Yleinen pulina...
RIKA- kirjoitti:IVANA<3 kirjoitti:RIKA- kirjoitti:Täällä on ilmeisesti ollu kauan sitte keskustelua.. 8'DD No mitäs nyt keksitään?
hmmmm.... empäs tiedä
www.nettisivu.org/beautyqueensserbia
tein tommoset... kun vähän valvoin yks yö ..eräs idiootti pelotteli mua
EI EI EI EI EI EI EIIIII. Eihän se nyt idiootti oo
X'DD Musta noi on ihanat.<333
hvala puno!
on se välillä aika idiootti.....
apuaaa..nyt on jo elokuu., ja pian alkaa koulut
aaargh.. tein yöllä jotain hirveetä..nyt kaduttaa. Iha hirvee fiilis ja muutenkin krapula sniif snööf..
Mulla alkaa ''vasta'' tiistaina, kyllä sie kestät.. halejaMantsu kirjoitti:voi ei huomenna.
jjiiiaaa, jiiiiaaaa. 8'DD Huomena kouluunn.<'333
afrodizijak^^- Admin
- Viestien lukumäärä : 151
Ikä : 30
sssanjicaaaa...RIKA- kirjoitti:jjiiiaaa, jiiiiaaaa. 8'DD Huomena kouluunn.<'333
tosi kiva mennä kouluuun.
hihihihi...kumpa olis jo marraskuu!!
BELGRAD IS WAITING!!!
Oon mä kyllä kateelline Marille.. ;DD<33 Mutta onneks sää pääset sinne.<'33 Eikö täälä muita käy ku minä ja Mari? :'oo
afrodizijak^^- Admin
hihihi.. ne znam.. en tiedä Laura eli bean ei oo käyny tääl pitkään aikaan. Ehkä pitäis lopettaa tää tyhmä foorumi
IVANA<3 kirjoitti:hihihi.. ne znam.. en tiedä Laura eli bean ei oo käyny tääl pitkään aikaan. Ehkä pitäis lopettaa tää tyhmä foorumi
Eikä ei Mari eiiii. 8<<<
afrodizijak^^- Admin
Ei tätä nyt saa lopettaa. Pitää vaan ottaa nyt itseään niskasta kiinni ja tulla käymään täällä useammin.
Mantsu- Back Vocal
- Viestien lukumäärä : 25
Eikö ihmiset sitten oikeesti tiedä BQ'sta.. Vai mikä siinä mättää sitten...
Mantsu- Back Vocal
ollaanhan me tätä paikkaa yritetty mainostaa..mutta tuloksettaMantsu kirjoitti:Eikö ihmiset sitten oikeesti tiedä BQ'sta.. Vai mikä siinä mättää sitten...
nähtävästi porrukka on löytänyt tän foorumin, mutta moni rekisteröityneistä on serbialaisia..mutta parempi sekin ku ei mitään, eks jeah?IVANA<3 kirjoitti:ollaanhan me tätä paikkaa yritetty mainostaa..mutta tuloksettaMantsu kirjoitti:Eikö ihmiset sitten oikeesti tiedä BQ'sta.. Vai mikä siinä mättää sitten...
IVANA<3 kirjoitti:nähtävästi porrukka on löytänyt tän foorumin, mutta moni rekisteröityneistä on serbialaisia..mutta parempi sekin ku ei mitään, eks jeah?IVANA<3 kirjoitti:ollaanhan me tätä paikkaa yritetty mainostaa..mutta tuloksettaMantsu kirjoitti:Eikö ihmiset sitten oikeesti tiedä BQ'sta.. Vai mikä siinä mättää sitten...
JEAH.;D
afrodizijak^^- Admin
Ihan sama mistä porukka on, kunhan ne vaan tykkää BQ'sta!
Mantsu- Back Vocal
Mantsu kirjoitti:Ihan sama mistä porukka on, kunhan ne vaan tykkää BQ'sta!
no niimpä. ) mulla ei oikee onnista tuo mainostamine.. :DD kavereille oon paljonki tyrkyttänny, mut aika huonoilla tuloksilla.. Mun yks kaveri tykkää laulaa kauheesti, ni se on ihana ku se laulaa joskus Ti ili onia.. ;D mut ei se oo sillälailla kiinnostunu muuten..
afrodizijak^^- Admin
Sanjica kirjoitti:Mantsu kirjoitti:Ihan sama mistä porukka on, kunhan ne vaan tykkää BQ'sta!
no niimpä. ) mulla ei oikee onnista tuo mainostamine.. :DD kavereille oon paljonki tyrkyttänny, mut aika huonoilla tuloksilla.. Mun yks kaveri tykkää laulaa kauheesti, ni se on ihana ku se laulaa joskus Ti ili onia.. ;D mut ei se oo sillälailla kiinnostunu muuten..
No ei mullakaan oo mainostaminen onnistunu. Periaatteessa euroviisufaneista vois löytää ihmisii jotka on kiinnostuneita BQ'sta, koska nehän oli just Helsingin viisuissa laulamassa... taustoja xD
jeeeah... loppu päivä vapaat.. Koeviikko on ohi.. I'm FREE!!!
Nyt on viimein syksy, on tää ihan kivaa aikaa silleen ku on lehdet viel puissa (ei oo niin karun näköstä) noni..mitäköhä mä täski ny selitän xD
joomoi
Nyt on viimein syksy, on tää ihan kivaa aikaa silleen ku on lehdet viel puissa (ei oo niin karun näköstä) noni..mitäköhä mä täski ny selitän xD
joomoi
IVANA<3 kirjoitti:jeeeah... loppu päivä vapaat.. Koeviikko on ohi.. I'm FREE!!!
joomoi
Meillä ainaki kaikki lehet on menny jo. ;oo Näkee joka puolelle täältä "metsän" keskeltä..
afrodizijak^^- Admin
ainiii ku sä oot tommone landepaukkuSanjica kirjoitti:IVANA<3 kirjoitti:jeeeah... loppu päivä vapaat.. Koeviikko on ohi.. I'm FREE!!!
joomoi
Meillä ainaki kaikki lehet on menny jo. ;oo Näkee joka puolelle täältä "metsän" keskeltä..
Nyt mullakin alko loma!!!
jeeaah... vaan kaks päivää. Mul meni tosi hyvin kokeet. Vitosii ja kutosii vaan tuli..ja yks 4½
as u can c...i love school!!!
jeeaah... vaan kaks päivää. Mul meni tosi hyvin kokeet. Vitosii ja kutosii vaan tuli..ja yks 4½
as u can c...i love school!!!
As we all do.IVANA<3 kirjoitti:as u can c...i love school!!!
Mantsu- Back Vocal
Ompa hiljasta.. :/ koitetaas saada keskustelut takas käyntiin.
afrodizijak^^- Admin
jaoo.. nii kerroppas siitä mummostaafrodizijak^^ kirjoitti:Ompa hiljasta.. :/ koitetaas saada keskustelut takas käyntiin.
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sivu 4 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa