Yleinen pulina...
5 posters
Sivu 2 / 5
Sivu 2 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Yleinen pulina...
Kuulkas nyt hei, kun ne ei saa sulaa!
Hohhoijaa. Koulua ei jaksais. Tänään pitäs lukee huomiseen fysiikan kokeeseen.
Hohhoijaa. Koulua ei jaksais. Tänään pitäs lukee huomiseen fysiikan kokeeseen.
Mantsu- Back Vocal
- Viestien lukumäärä : 25
Kylläpäs..Varmaan tällä viikolla ne viimeistään sulaa täällä etelässäMantsu kirjoitti:Kuulkas nyt hei, kun ne ei saa sulaa!
Meilläkin alkaa keskiviikkona koeviikko.Mantsu kirjoitti:Hohhoijaa. Koulua ei jaksais. Tänään pitäs lukee huomiseen fysiikan kokeeseen.
Luin tänään ihan sairaasti ussaa, mut ruotsia jaksoin lukee vaan kaks sivuu ja sit nukahdin
Uh. Meilläkin on kokeita tulossa. Ussan koe ensi viikolla ja siihen mun on erityisen vaikeaa lukea, koska se on niin tylsää tekstiä, että joudun lukemaan yhden lauseen miljoona kertaa, ennen kuin tajuan mitä se sisältää. Onneks muut aineet ei oo niin tylsiä :D
Mun koulumenestys on onneks alkanu taas nousemaan. . . Sain matikan kokeesta 9+ ja äikän kokeesta 9½. Meillä on isän kanssa diili, että jos saa kiitettävän kokeesta, kukkaroon saa 10 e, 9½: sta 15 e ja kympistä 20 e. Se oli sitten 25 e :DD
Mun koulumenestys on onneks alkanu taas nousemaan. . . Sain matikan kokeesta 9+ ja äikän kokeesta 9½. Meillä on isän kanssa diili, että jos saa kiitettävän kokeesta, kukkaroon saa 10 e, 9½: sta 15 e ja kympistä 20 e. Se oli sitten 25 e :DD
Bean- Arkittaja
- Viestien lukumäärä : 61
^ Tollanen taktiikka on kyllä aika hyvä. Ja toi voi kyllä sitten motivoida kans lukemaan niihin kokeisiin.
Meillä on huomenna maantiedon koe. Siitä oon kyllä niin täydellisesti pihalla. No mutta yritetään kuitenki.
Huomenna on kuitenki perjantai, ja sitten on viikonloppu.
Meillä on huomenna maantiedon koe. Siitä oon kyllä niin täydellisesti pihalla. No mutta yritetään kuitenki.
Huomenna on kuitenki perjantai, ja sitten on viikonloppu.
Mantsu- Back Vocal
Jeees.. viikonloppu
Tänään oli ussankoe.. meni kyl niin perseelleen et huhhuh. Huomen sit äikän koe, juurikaan en oo lukenu
Tänään oli ussankoe.. meni kyl niin perseelleen et huhhuh. Huomen sit äikän koe, juurikaan en oo lukenu
Huomenna sitte perjantai.. :DD Ei jaksa ruotsii.. -_-
afrodizijak^^- Admin
- Viestien lukumäärä : 151
Ikä : 30
maanantaina matikan koe.. siit en tajuu mitään
ja keskiviikkona filosofian koe ja siitä nyt tajuun vielä vähemmän!
Anchyttaja<3 kirjoitti:maanantaina matikan koe.. siit en tajuu mitään
Emmäkää matiikkaa dajuu -_-'
afrodizijak^^- Admin
Mitä piätte BQ:n serbiankielisen fanisivun uudesta ulkoasusta? Mää ainaki tykkään.
afrodizijak^^- Admin
Nyt se on taas muuttunuKsenettäjä.<3 kirjoitti:Mitä piätte BQ:n serbiankielisen fanisivun uudesta ulkoasusta? Mää ainaki tykkään.
Anchyttaja<3 kirjoitti:Nyt se on taas muuttunuKsenettäjä.<3 kirjoitti:Mitä piätte BQ:n serbiankielisen fanisivun uudesta ulkoasusta? Mää ainaki tykkään.
Jooo.. xD Nätti nytki
afrodizijak^^- Admin
Se ulkoasu on muuten tosi makee!
Jeejee, mun pitäis lukea uskonnon kokeeseen, joka on tiistaina. Huomenn on ruotsin valtakunnallisen kuuntelut. Rakastan koulua.
Huomenna pitäis toivon mukaan tulla Saksasta tilatut rummut, joten se lukeminen saattaa sitten vähän jäädä.
Ootteko kuulleet muuten sellaisesta bändistä kuin Paramore?
Jeejee, mun pitäis lukea uskonnon kokeeseen, joka on tiistaina. Huomenn on ruotsin valtakunnallisen kuuntelut. Rakastan koulua.
Huomenna pitäis toivon mukaan tulla Saksasta tilatut rummut, joten se lukeminen saattaa sitten vähän jäädä.
Mantsu- Back Vocal
heh! mulla on vasta seuraava koe toukokuun lopusMantsu kirjoitti:Se ulkoasu on muuten tosi makee!
Jossakin oon varmaan kuullu ton nimen.. Mut en oo kuullu niitten musaa..Mantsu kirjoitti:Ootteko kuulleet muuten sellaisesta bändistä kuin Paramore?
Huoh.. yritän saada erästä kaverii lopettamaan nuuskaamisen ja tupakanpolton.
tuloksia ei oo vielä, aina se jaksaa väittää vastaan
aiottekos muuten katsoa euroviisuja?
Anchyttaja<3 kirjoitti:Huoh.. yritän saada erästä kaverii lopettamaan nuuskaamisen ja tupakanpolton.
otan osaa, täällä myös.. yritän kaverii saada irti tupakast..
Totta kai.<333333333333
afrodizijak^^- Admin
Elämä, ku ootan jo BQ:n uusii biisei..<3 Ana sano et ne yrittää koko ajan tehä niitä biisei...<3333 Aika läpi koluttuja nää Pet Na Jedanit ja Zavetit, mut kyl ne viel on ihan sairaan hyvii.<3
afrodizijak^^- Admin
Mantsu kirjoitti:Se ulkoasu on muuten tosi makee!
Miul on rummut kans.. Mut ihan tosta lähi kaupungista.. Basix.<3
afrodizijak^^- Admin
Ksenettäjä.<3 kirjoitti:Miul on rummut kans.. Mut ihan tosta lähi kaupungista.. Basix.<3
Hyi mua. Mun pitäs hävetä, kun oon ollut nyt niin outside BQ'n jutuista. Pitää yrittää terästäytyä. Kuuntelen tässä Anan biisejä, eiköhän se siitä.
Levyä ootellaan täälläkin suunnalla kovasti. <3
Mantsu- Back Vocal
Anchyttaja<3 kirjoitti:Mitenköhän ne saa tilattua sieltä serbiasta.. ja kauankohan kestää postitus
Nii.. Ja saattaa maksaa vähän ne postikulut..
afrodizijak^^- Admin
Anchyttaja<3 kirjoitti:uusia hymiöitä:
Tää rules.<3
afrodizijak^^- Admin
Ksenettäjä.<3 kirjoitti:Anchyttaja<3 kirjoitti:uusia hymiöitä:
Tää rules.<3
no ylläri
Anchyttaja<3 kirjoitti:Ksenettäjä.<3 kirjoitti:Anchyttaja<3 kirjoitti:uusia hymiöitä:
Tää rules.<3
no ylläri
ootko ''hieman'' Ksenija -fani?
Vauu, nää on makeita !
Jassultahan vois varmaan kysyä niistä tilaamisista, kun sehän oli tilannu niitä jotain levyjä joskus.. Ainakin näin muistelisin.
Jassultahan vois varmaan kysyä niistä tilaamisista, kun sehän oli tilannu niitä jotain levyjä joskus.. Ainakin näin muistelisin.
Mantsu- Back Vocal
Sivu 2 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sivu 2 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa