Beauty Queens
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Megamokat

3 posters

Siirry alas

Megamokat Empty Megamokat

Viesti  IVANA<3 Pe 16 Toukokuu 2008, 22:36

Oletko nolannut itsesi? Onko kaverisi nolannut itsensä? Tänne voit kertoa kaikki enemmän tai vähemmän noloimmat mokailut : smile :

Arrow
IVANA<3
IVANA<3
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 300
Join date : 24.03.2008
Ikä : 32

https://beautyqueens.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Megamokat Empty Vs: Megamokat

Viesti  Bean Ti 20 Toukokuu 2008, 08:13

näitä on tooosi paljon, joten kaikki ei tule heti mieleen : D

kaverit päätti mennä uimahallin saunaan (kun ne oli siis uimassa uimahallissa). kaks kaveria meni jo saunaan odottelemaan ja ne sai semmosen idean, että säikäyttää muut kaverit heittämällä vettä niiden päälle kun ne tulee sinne. ovi avautu ja ne kaverit heitti vettä ja nauro, mut hymy hyyty ku ne huomas ettei siinä seissykkää niiden kaveri vaan joku mummeli Laughing

sitte kaikki nää madeira mokailut on tosi hyviä : D mm. se, ku mentiin hissiin ja painettiin kaikki nappulat. meijän kauhuks hissi kuitenki pysähty aulaan, eikä me haluttu, et kukaan tulis joten painettii sit hissin ovet kii jonku miehen nenän edestä. sit seuraavalla hissikiekalla se sama mies tuli meijän kanssa samaan hissiin. tää mun matkakamu (IVANA<3) totes, että: "voi mies parkaa!" sit juteltii kaikkee tosi tyhmiä juttuja ja mä taisin sanoo, että toi on se, jonka edestä suljettiin hissin ovet. hissistä lähettii juoksemaan huoneelle ja huusin vähä liian kovaa: "mun piti olla eka!" sitte se mies vaa: "aiai, pitää olla hiljempaa!" : hyvä :
Bean
Bean
Arkittaja
Arkittaja

Viestien lukumäärä : 61
Join date : 29.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Megamokat Empty Vs: Megamokat

Viesti  afrodizijak^^ Ke 28 Toukokuu 2008, 13:55

Tää tapahtu eilen ku oltiin Oulus, luokkaretkel..

Eli, oltiin tietomaassa ja mun ja mun kamun iloks huomattiin et siel on hissi. No, me mentiin hissiin, tokaan kerrokseen ja mentiin siitä neloseen. Sit me mentiin ykköseen. Sit kolmoseen. Kolmoses huomattiin sitte kaks poikaa oottamas hissii, mää painoin täysillä sitte ykköstä ja me mentii ykkösee. No sit kohta me nähtiin kakkoses et taas ne samat pojat oottaa, no sit me painettiin kolmosta. No sit ku oltiin lähös kolmosesta ni ne pojat tuli portaita ja haukku meijät pystyy. xD Sit vielä myöhemmin ku me nähtii ne ni se toine läpsäs mun kamuu selkää. x)
afrodizijak^^
afrodizijak^^
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 151
Join date : 24.03.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Veteli

Takaisin alkuun Siirry alas

Megamokat Empty Vs: Megamokat

Viesti  afrodizijak^^ La 27 Syys 2008, 17:17

En laittannu ilmeisesti viimeks sitä toista Oulu-juttuu.. X)
Ku oltiin luokkaretkel Oulus, justiin tietomaas ja mentii lasihissiin.
Mua tietenki pelotti ja lauloin mun kaverille: "nussi mua perseeseen, e-e-e-e-ee, jaa minä vai? no sinä justii, nussi mua perseeseen"
Ja kovaa lauloinki. :'D
Sitte ku oltii ylhääl siel oli kolme hyvännäköstä poikaa ja ku tultii pois siitä hissistä yks niistä pojista kuiskas mun korvaa: "nussi mua perseesee."
Vähänkö hävetti. :'DD
afrodizijak^^
afrodizijak^^
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 151
Join date : 24.03.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Veteli

Takaisin alkuun Siirry alas

Megamokat Empty Vs: Megamokat

Viesti  IVANA<3 La 27 Syys 2008, 18:52

Sanjica kirjoitti:En laittannu ilmeisesti viimeks sitä toista Oulu-juttuu.. X)
Ku oltiin luokkaretkel Oulus, justiin tietomaas ja mentii lasihissiin.
Mua tietenki pelotti ja lauloin mun kaverille: "nussi mua perseeseen, e-e-e-e-ee, jaa minä vai? no sinä justii, nussi mua perseeseen"
Ja kovaa lauloinki. :'D
Sitte ku oltii ylhääl siel oli kolme hyvännäköstä poikaa ja ku tultii pois siitä hissistä yks niistä pojista kuiskas mun korvaa: "nussi mua perseesee."
Vähänkö hävetti. :'DD
mitä vastasit? Very Happy Very Happy
IVANA<3
IVANA<3
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 300
Join date : 24.03.2008
Ikä : 32

https://beautyqueens.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Megamokat Empty Vs: Megamokat

Viesti  afrodizijak^^ Ma 29 Syys 2008, 15:20

IVANA<3 kirjoitti:
Sanjica kirjoitti:En laittannu ilmeisesti viimeks sitä toista Oulu-juttuu.. X)
Ku oltiin luokkaretkel Oulus, justiin tietomaas ja mentii lasihissiin.
Mua tietenki pelotti ja lauloin mun kaverille: "nussi mua perseeseen, e-e-e-e-ee, jaa minä vai? no sinä justii, nussi mua perseeseen"
Ja kovaa lauloinki. :'D
Sitte ku oltii ylhääl siel oli kolme hyvännäköstä poikaa ja ku tultii pois siitä hissistä yks niistä pojista kuiskas mun korvaa: "nussi mua perseesee."
Vähänkö hävetti. :'DD
mitä vastasit? Very Happy Very Happy


En mitää :'D nauroin vaa. XD
afrodizijak^^
afrodizijak^^
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 151
Join date : 24.03.2008
Ikä : 30
Paikkakunta : Veteli

Takaisin alkuun Siirry alas

Megamokat Empty Vs: Megamokat

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa