Blah Blah Band
3 posters
Sivu 1 / 1
afrodizijak^^- Admin
- Viestien lukumäärä : 151
Ikä : 30
Vs: Blah Blah Band
Mulla nyt ei paljoo oo tietoo, muutaku et se on lopettannu Beauty Queenssin takii, Bändissä vaikutti Ana Milenkovic ja Sanja Bogosavljevic, Bändillä biisit: Ruski Rulet ja Maler.
Lisää tietoa teiltä, jotka tiedätte
Lisää tietoa teiltä, jotka tiedätte
afrodizijak^^- Admin
Elikkäsiis kun Ana ja Sanja oli blah blah bandissa niin bändis oli kuusi jäsentä
Nikola Miljkovic - koskettimet, Nebojsa Radovic - kitara, Milos Delic - rummut, Dragan Trnavac - basso, Sanja Bogosavljevic jaAna Milenkovic - laulu.
Vuonna 2006 Blah Blah Band voitti palkinnon: ''paras debyytti''
Nikola Miljkovic - koskettimet, Nebojsa Radovic - kitara, Milos Delic - rummut, Dragan Trnavac - basso, Sanja Bogosavljevic jaAna Milenkovic - laulu.
Vuonna 2006 Blah Blah Band voitti palkinnon: ''paras debyytti''
Mulle tulee BBB'n biiseistä aina niin viime kesä mieleen.
Muistan niin tarkasti, kun löysin nää biisit. Sillon kun oli niin, että yritti etsiä kaikkee mahdollista BQ'sta.
Ruski rulet ja Maler on ihania biisejä. Niistä tulee aina niin hyvä fiilis. Ne on sellasia.. öö.. raikkaita!
Ruski rulet oli kyllä Summerhit -07 Ainaki mulle. Toivottavasti se on tänäki kesänä.
Muistan niin tarkasti, kun löysin nää biisit. Sillon kun oli niin, että yritti etsiä kaikkee mahdollista BQ'sta.
Ruski rulet ja Maler on ihania biisejä. Niistä tulee aina niin hyvä fiilis. Ne on sellasia.. öö.. raikkaita!
Ruski rulet oli kyllä Summerhit -07 Ainaki mulle. Toivottavasti se on tänäki kesänä.
Mantsu- Back Vocal
- Viestien lukumäärä : 25
Mantsu kirjoitti:Mulle tulee BBB'n biiseistä aina niin viime kesä mieleen.
Mullekki tulee niist mieleen viime kesä erityisesti meijän mökki, koska oltiin just sillon mökillä ku löysin BQ:n. Myös pet na jedanista ja Sukin Nudim ti srce svojesta tulee viime kesä mielee
Kuuntelin aika paljon ruski rulettia viime kesänä, vähän on alkanu kyllästyttää
IVANA<3 kirjoitti:Onko kellään tietoa, että mitä Blah Blah Bandille nykyään kuuluu?
Varmaan aika huonoa. Minnehä ne jätkät on suunnannu...?
afrodizijak^^- Admin
hmm.. niittehän piti ettii uudet laulajat, mutta liekö siitä tullut mitäänSanjica kirjoitti:IVANA<3 kirjoitti:Onko kellään tietoa, että mitä Blah Blah Bandille nykyään kuuluu?
Varmaan aika huonoa. Minnehä ne jätkät on suunnannu...?
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa